• 3 orang menyukainya.
    • Tanpa Nama Nasib sy org johor
      pada 18hb April pukul 11.03 ptg
    • Shiela Roslee jgn ckp mcm to....kwn2 kn ada gk yg als kelantan n ganu...
      pada 18hb April pukul 11.46 ptg
    • Noor Nashrah ni npew smpi cmni mus oiii...sabar2....
      pada 19hb April pukul 1.11 pagi
    • Puteri Katak Hijau shiela: perduli ape aku....org kelantan n org ganu nie x boleh bg muka sngt......dh bg muka makin berlemak2 pula dia org nie....ngt dunia nie dia org yg punya ker?.....klu lah aku nie anak PM,RAJA,SULTAN dlll.....aku akan hapuskan negeri kelantan n ganu to......termasuk org2 yg lahir dr sane.....
      pada 19hb April pukul 9.58 pagi
    • Puteri Katak Hijau nashrah: aku mmg x blh sabar dgn org mcm nie......klu lah ada senapang atau meriam dah lama aku tembk pompuan kelantan nie....
      pada 19hb April pukul 10.00 pagi
    • Noor Nashrah kite bakorr jer mus..muahaha..
      pada 19hb April pukul 1.14 ptg
    • Zaf Feera fuuhh!!!dasat!
      pada 19hb April pukul 5.19 ptg
    • Taka Michinoku stuju......kite bako jeeeeeeeee....
      pada 19hb April pukul 6.03 ptg
    • Safa Gomez katak: sy pun sabo je ngan org ganu yg ada kt cni belagak nak mampus.. kuat ampu peg n datin, p keje pakai tudung sampai dagu pun nk cover tp kt luar pakai seluar pendek n bj singlet.. suma benda dia yg "a" kalu ble suma org kene ikut ckp dia je.. geram tau, org wat keje dia ddk mendagu ckp x sihat la pening lah.. tp bab sembang dia sihat pulak.. pot pet pot pet... suma benda dia tau tu yg hairan tu..
      pada 19hb April pukul 8.59 ptg ·  2 orang
    • Puteri Katak Hijau ton: mmg aku nv klu blh pijm dh lama aku pijm.....to pun klu nv to ayh kita.....
      pada 19hb April pukul 10.08 ptg
    • Puteri Katak Hijau taka: mmg aku nk bakar pun.....
      pada 19hb April pukul 10.08 ptg
    • Puteri Katak Hijau safa:mmg org ganu n kelantan nie brtopeng kan tudung n lebai ajer tp sebaliknya tgk lh kt berita to harap jea cikgu (ustaz) tp jual ganja.....pompuan lak harap ajer pakai tudung tp jual tubuh......mcm to ke di katakan agama islam?......harap ajer dok pegang pas tp pas to untuk pas disbalik tadbir ajer.....(pas utuk ajaran sesat)....
      pada 19hb April pukul 10.11 ptg
    • Kilo Sierra Lima knapa ni...
      pada 19hb April pukul 10.18 ptg
    • Puteri Katak Hijau maaflah klu kilo n pija terasa tau bkn ape ada lah sorg minah nie.........x lh g tahu sne tp kt tmpt lain blh.....
      pada 19hb April pukul 10.20 ptg
    • Zura Man sabor je la
      pada 20hb April pukul 12.10 pagi
    • Kecik Mok jgn la sebut sai negeri, sebut je terus nama budak 2....nnti x pasai2 bdk kelantan gn ganu yg lain megamok...nnti x pasai2 ang kene tumbuk gan bdk laki kelantn gn ganu....ang mrh sekali pon jgn la libat kn negeri, ang sebut je terus nama budak 2 br la org lain x terasa....tp aku budak pahang ek, bkn bdk dr sane...:-)
      pada 20hb April pukul 8.48 ptg
    • Kecik Mok kakak lu ganas ek...hehehehe
      pada 20hb April pukul 9.41 ptg
    • Kecik Mok lu ganas gak ker??
      pada 20hb April pukul 10.23 ptg
    • Eja Ton hahah...x lorh..wa lemah lmbot lah...sopan g 2 tau
      pada 20hb April pukul 10.24 ptg
    • Kecik Mok lau sopan, msti guna bhasa sy...lau guna wa lu, wa lu...sopan pa bendanya...heheheheheheh
      pada 20hb April pukul 10.33 ptg
    • Eja Ton zaman dah moden...dunia dah x ade smpadan dah...ckp pun dah x ade beza dah gak r...chill beb...
      pada 20hb April pukul 10.34 ptg
    • Kecik Mok wa...hebat2....
      pada 20hb April pukul 10.36 ptg
    • Kecik Mok setuju2....hehehehe
      pada 20hb April pukul 10.38 ptg
    • Matt Diver Smer tap ape za....sampai hatiko kate cam 2....
      pada 21hb April pukul 12.06 pagi
    • Mila Sharmi jangan la mcm tu..sebut pasal negeri..banyakan bersabar.pergi la jumpa dia.bincang elok2..CE CITE....Hii.hii.
      pada 21hb April pukul 3.20 ptg
    • Puteri Katak Hijau ton:bgus......
      pada 21hb April pukul 7.56 ptg
    • Puteri Katak Hijau matt:mmg sampai hati aku pun aku ckp mcm to....org kelantan n ganu nie bkn leh bg muka.....biar dpa rasa.....aku lagi suka....
      pada 21hb April pukul 7.57 ptg
    • Puteri Katak Hijau mok: suka hati aku lah aku nk mgata org klnta n ganu nape ko terasa ker?....wlpn ko bkn org sane?.....wlpn pasal seorg biar kltn n ganu nie terasa n tahu betapa teruknya org negeri dia org nie....jgn harap pakai lebai n tudung ajer tp perangai mcm SETAN N GAMPANG......!!!!!
      pada 21hb April pukul 7.58 ptg
    • Taka Michinoku sangat gampang ker?...naseb aku JOHOR....uhuhuh
      pada 22hb April pukul 6.34 pagi
    • Eja Ton udah...stop story k...
      pada 22hb April pukul 2.00 ptg